Oferty pracy

Obszary pracy

IT, Sprzedaż, Obsługa Klienta i wiele innych. Różnorodność zadań i zespołów ‑ sprawdź, co możemy Ci zaoferować i przyłącz się do nas!

IT

Nasz zespół IT jest merytorycznym i technicznym wsparciem dla wszystkich działań wewnętrznych i zewnętrznych firmy. Dołączając do nas, staniesz się częścią zespołu, który zapewni Ci wszechstronny rozwój.

Aktualne oferty pracy

W dynamicznej branży ubezpieczeniowej musimy nadążać za zmianami – korzystamy z metodyk zwinnych i na bieżąco omawiamy technologiczne wyzwania. Działamy jako zespół i tak o sobie myślimy, dlatego szukamy osób, które nie tylko chcą rozwijać się samodzielnie, ale są także otwarte na dialog, wykazują się inicjatywą i chętnie uczą innych. Oferujemy możliwości rozwoju w ramach organizacji, jesteśmy otwarci na rekrutacje wewnętrzne i niestandardowe ścieżki kariery zarówno wewnątrz firmy, jak i w międzynarodowej Grupie Generali.

Obszary IT

Dbamy o bezpieczeństwo danych, aplikacji, sieci oraz infrastruktury. Patrzymy na bezpieczeństwo przez pryzmat ryzyk, tworzymy i opiniujemy regulacje wewnętrzne dotyczące zarządzanych systemów.

W PMO jesteśmy proaktywni i dobrze odnajdujemy się w pracy pełnej wyzwań. Tu będziesz mieć wpływ na kształtowanie naszej organizacji i wyznaczanie coraz wyższych standardów dla wszystkich prowadzonych projektów biznesowych i IT.

Wykorzystujemy AI do budowania modeli, aby nasze decyzje biznesowe były jeszcze trafniejsze. Zbieramy i przetwarzamy dane, by móc wyodrębnić wzorce, a następnie – dzięki najpopularniejszym narzędziom – jak najlepiej wizualizować wyniki analizy.

Tworzymy nowe systemy i utrzymujemy istniejące, stawiając sobie za cel dostępność na poziomie 99,9%. Jesteśmy katalizatorem rozwoju pomysłów biznesowych, fundamentem naszych działań jest bliska, bezpośrednia współpraca i partnerskie relacje.

Zapewniamy i utrzymujemy wykorzystywaną w Generali infrastrukturę, dbając o jej bezawaryjność i niezawodność. Nasze główne obszary pracy to: sieci/network, administracja systemami, administracja serwerami i storage oraz administracja bazami danych.

Porządkujemy zasoby IT firmy przy uwzględnieniu m.in. strategii biznesowej, aplikacji biznesowych, integracji danych i bezpieczeństwa. Dbamy o spójność naszych systemów, opracowujemy ich analizy i wyceny.

Jesteśmy odpowiedzialni za działanie i jakość aplikacji i systemów działających w Generali. U nas odnajdą swoje miejsce testerzy, administratorzy aplikacji oraz release managerowie. Cenimy kreatywność, zaangażowanie, samodzielność w działaniu.

Sprzedaż

Jesteśmy profesjonalistami z pasją i wiedzą merytoryczną, która jest gwarancją dopasowania produktu ubezpieczeniowego do potrzeb klienta.

Aktualne oferty pracy

Praca w sektorze sprzedaży to częste działania w terenie i ciągłe budowanie relacji, m.in. z multiagentami, brokerami, dealerami czy bankami. Budujemy interesującą ofertę zarówno dla klientów indywidualnych, jak i korporacji, a naszych partnerów i długofalowe relacje z nimi stawiamy na pierwszym miejscu.

Nasze kanały sprzedaży

Zapewniamy klientom telefoniczny kontakt z profesjonalistami, którzy pomagają w wyborze najlepszych rozwiązań. Obsługujemy również klientów zawierających ubezpieczenia przez strony i porównywarki internetowe.

Współpracujemy z bankami i kluczowymi partnerami w dziedzinie ubezpieczeń affinity. Tworzymy produkty i usługi, które nasi partnerzy mogą wprowadzić do oferty dla swoich klientów, dostarczając im spersonalizowane rozwiązania ubezpieczeniowe.

To sieć własna sprzedaży, agenci, współpracujący z nami doradcy finansowi, brokerzy i inni partnerzy dystrybuujący nasze produkty i rozwiązania ubezpieczeniowe, którzy dbają wysoki standard współpracy z naszymi klientami.

Zajmujemy się ubezpieczaniem dużych firm czy organizacji, zapewniając kompleksową obsługę ich ubezpieczeń. Nieustannie doskonalimy nasze procesy, by świadczyć usługi dla klientów korporacyjnych na najwyższym poziomie.

Sprzedaż w liczbach

ponad
0
multiagentów i agentów
ponad
0
brokerów ubezpieczeniowych
ponad
0
agentów wyłącznych
ponad
0
dealerów samochodowych
ponad
0
banków i instytucji finansowych

Rodzaje naszych ubezpieczeń

Obsługa Klienta

Wpadnij do nas na chwilę i zostań na dłużej! Contact Center Generali może być Twoim pierwszym przystankiem w podróży po świecie ubezpieczeń.

Aktualne oferty pracy

Doświadczenie w Contact Center Generali wyposaży Cię w wiedzę merytoryczną, która będzie solidną podstawą dla kolejnych etapów rozwoju w branży. Gdy szczegółowo poznasz klienta, jego perspektywę, potrzeby i problemy, masz szansę na dalszy rozwój w strukturach Generali.

Nasze zespoły

Na co dzień zajmujemy się wspieraniem klientów i agentów, zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Odpowiadamy na pytania i rozwiewamy wątpliwości związane ze światem ubezpieczeń.

Przyjmujemy zgłoszenia szkód ubezpieczeniowych, a także koordynujemy proces oględzin. Rejestrujemy i opisujemy szkody w systemie, by udzielić jak najszybszego wsparcia poszkodowanym klientom.

Badamy satysfakcję klientów poprzez bieżące odsłuchiwanie i analizę telefonicznych rozmów klientów z naszymi pracownikami Contact Center. W ten sposób dbamy o standardy i dążymy do zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi.

Ścieżka kariery

W Contact Center możesz rozwinąć skrzydła. Jeśli masz ambicje, by budować trwałe relacje i oferować profesjonalne wsparcie w zakresie produktów ubezpieczeniowych, szybko staniesz się ekspertem. Twoje zaangażowanie i nasza otwartość na nieoczywiste ścieżki kariery, to gwarancja niewyczerpanych możliwości rozwoju.


3 miesiące

Spokojnie, wszystkiego Cię nauczymy! Poznasz systemy, z których korzystamy. Otrzymasz wsparcie koleżanki/kolegi z zespołu – Buddy’ego, który zapozna Cię z procesem obsługi klienta i podpowie Ci, na co szczególnie zwracać uwagę. Gdy poczujesz się pewnie, możesz zacząć telefonicznie
i mailowo obsługiwać klientów.

12 miesięcy

Utrzymujesz relacje z klientami za pośrednictwem telefonu, e‑maila i czatu. Szlifujesz swoje umiejętności komunikacyjne, poszerzasz szczegółową wiedzę z dziedziny ubezpieczeń i zdobywasz pewność siebie, będąc wsparciem na pierwszej linii kontaktu. Krótko mówiąc ‑ zdobywasz wprawę w codziennej pracy, by za chwilę móc szkolić innych z tych umiejętności.

12 miesięcy

Sam wchodzisz w rolę Buddy’ego. Wdrażasz nowych pracowników, bierzesz udział w spotkaniach usprawniających pracę zespołu, dbasz o otwartość komunikacji, dobrą atmosferę i integralność zespołu. Uczestniczysz w szkoleniach, które pokazują Ci dalsze perspektywy rozwoju.

Co dalej?

To zależy od Ciebie! Możesz wziąć udział w dodatkowych projektach realizowanych przez Departament Obsługi, zająć się inicjowaniem i wdrażaniem usprawnień procesów lub rozwinąć się w innych obszarach Generali, np. Underwriting, Sprzedaż, HR, Marketing czy Likwidacja Szkód.